we do wood
Det gik ikke mange designelskeres næser forbi, da We Do Wood introducerede deres første snedkermøbler i 2011. Den centrale placering i moderne dansk møbeldesign er cementeret gang på gang lige siden.
De populære snedkermøbler fra We Do Wood er designet af nogle af vores generations dygtigste designere og håndværkere, og kernen i alle designs er materialet: træ.
Vi var aldrig ikke i tvivl, om vi ville være med, da We Do Wood i forsommeren 2024 rakte ud til os med ønsket om at starte B2C salg via egen webshop.
Og vi er heller ikke det mindste i tvivl om, at vi er stolte af at have bidraget til resultatet: en købsoptimeret brandshop, der stråler af godt håndværk, kvalitet og omtanke - præcis som We Do Wood.
Oplev sitet: Wedowood.dk
Kunde siden: 2024
Leveringer:
Custom design
Shopify Markets
Design
We Do Wood er skandinaviske design med international appel. Drømmen var derfor et webshop-design med noter af skandinaviske design - men stemt i inviterende, varme toner. Designets farvepalette understøtter træets varme og liv, og hver sektion er subtilt men effektivt indrammet og afgrænset, så der er naturligt fokus på produktet.
Content
Sortimentet hos We Do Wood er nøje kuraterede designs, som alle er skabt til at kunne holde i generationer. Dette understøttes med et overflødighedshorn af lækkert content, der fornemt viser produkternes kvaliteter og muligheder.
Webshoppens design skaber dynamik omkring content og produktbilleder med karuseller, hvor billed-containeren rækker ud gennem skærmens kant og på den måde lader ane, at der er meget mere at komme efter. Denne beskæring er en signatur i We Do Woods webshop-design.
produktside
Hos We Do Wood har hvert eneste design sin egen unikke fortælling, som udfoldes på produktsiden. Via metafelter er hver produkt beriget med alt fra specifikationer på mål og materialer til fortællinger om designeren og det unikke produkts historie.
Content sektioner på produktsiden viser det enkelte møbels mange facetter med video og billeder - alt sammen styret af produktmetafelter.
Hvert produkt og hver produktside er en helt særlig oplevelse.