Deerest Copenhagen

Deerest Copenhagen hylder det klassiske, og blander old shool med et moderne twist i deres jakkesæt, skjorter og sko. Det klassiske herrebrand Deerest tager deres metier seriøst. Alle deres styles er egenproduceret, fordi de aldrig går på kompromis. Brandet vælger selv deres metervarer direkte hos producenterne og har direkte kontakt med udvalgte skrædderier. De afskårne mellemled kommer Deerests begejstrede kunder til gode, fordi de pludselig kan komme i nærheden af et luksuriøst skræddersyet jakkesæt uden at spendere hele månedslønnen. 


Old school online

Kvalitet til skarpe priser kræver et elegant online vindue med samme sirlige fokus på detaljen til dem, der ikke har mulighed for at besøge Deerests fysiske butik på Esplanaden i København. Ét af shoppens fornemmeste formål er at inspirere de besøgende ved at genspejle brandets store ekspertise og deres omhyggelighed med at levere en tårnhøj service. Uanset hvor meget man elsker e-handel, skal man unde sig selv et besøg hos Deerest på Esplanaden, hvor det kompetente personale fuldender købsoplevelsen med personlige mål, skrædderjusteringer og anbefalinger. 

Oplev sitet: Deerest.dk

Kunde siden: 2018

Leveringer: Custom design og udvikling af ny webshop og brandsite

Opsætning af Shopify-platform

Opsætning af indløsningsaftale og betalingsgateway

Salgs- og leveringsbetingelser

Integration og opsætning af Bundle app til salg af jakkesæt

Uddanne personale i brug af Shopify

Fragt- og momsopsætning

Projektstyring

Design

Deerest er kendt for produkter og service i verdensklasse, og dette formidles i webshoppens design gennem special pages, der ved hjælp af varierede sektioner formidler de mange facetter af Deerest Copenhagens produkter, service og brandidentitet. Designet giver masser af albuerum til de mange skarpe imagebilleder, hvor produkternes kvaliteter står skarpt. 

Også kundeservice og vejledning er en del af designet på Deerest.dk, hvor sektionen complete the look elegant faciliterer opsalg, og hvor komplet integrerede bundles samler hele jakkesæt på én produktside med mulighed for differentierede størrelsesvalg på blazer og bukser. Findes der også en vest til sættet, linkes denne elegant til sættet direkte under produktbeskrivelsen. 

Senest er designet blevet løftet med to nye funktioner i sommeren 2023, nemlig "Collection: Tripple Images” og “Promo Images”, der tilsammen skaber inspirerende og dynamisk merchandising på kollektionssiderne. 

Webshoppen har mange fine designdetaljer, der i sin helhed klæder Deerest præsentabelt på i det digitale selskab.

Merchandise Collections med Metafields

"Collection: Triple Images" er en innovativ tilgang til produktvisning, der giver en frisk oplevelse for kunderne. Denne sektion, som er oprettet ved hjælp af metafields, bidrager til at skabe en mere attraktiv og informativ præsentation, hvilket forbedrer kundernes shoppingoplevelse og potentielt øger konverteringsraten.

Når "Collection: Triple Images" er aktiveret, præsenteres produktet med tre billeder på samme række på kollektionssiden. Denne tilgang giver kunderne en langt bedre forståelse af produktets udseende og funktioner.

Fra et brugervenlighedssynspunkt hjælper dette designelement kunderne med at træffe hurtigere beslutninger, da de nemt kan sammenligne forskellige aspekter af produktet uden at skulle navigere til produktsiden.

Derudover tiltrækker de tre billeder i rækken øjeblikkeligt opmærksomhed og opmuntrer brugeren til at interagere med siden, hvilket forbedrer brugerengagementet og øger chancen for yderligere udforskning og konverteringer.

Promo in collections

Funktionen "Promo Images" - en promotional sektion, der er designet til at fremhæve relevante kategorier, produkter, sider eller tilbud, som klæder kunderne på til at foretage et køb.

Sektionen er konfigureret som et metafield på collections, hvilket gør det enkelt at organisere og du kan merchandise dine collections med flere Promo Images, som Deerest Copenhagen gør.

"Promo Images" er mere end blot en visuel element; det er et stærkt værktøj, der ikke kun forbedrer brugeroplevelsen på sitet, men også spiller en central rolle i at øge konverteringsraten. Dette opnås ved at guide, informere og engagere kunden på en visuelt tiltalende måde, hvilket skaber en mere personlig online shoppingoplevelse.