LYFA

LYFA - et ikonisk belysningsbrand, der kan føres helt tilbage til 1903 - blev relanceret i efteråret 2020 med en helt ny designprofil og en omfattende produktportefølje af designklassikere, skabt af nogle af Danmarks mest talentfulde belysningsdesignere. Relanceringen blev drevet af en dyb lidenskab for de tidløse lampers historie, originalitet og funktionalitet samt deres evne til at skabe den rette belysning.

I forbindelse hermed fik LYFA en ny webshop, som vi i tæt samarbejde med hele LYFA-teamet og E-types designede og udviklede til en custom webshop med et tidløst design og mange fine detaljer. Webshoppen funktioner tillader LYFA at formidle deres værdier samt produkter gennem de specialdesignede pages. LYFA har altid haft ambitioner om at skabe indflydelse på den internationale designscene, og derfor lancerede vi LYFA.com med klonshops på dansk, engelsk og tysk for at sikre den bedst mulige brugeroplevelse.

Shoppens design er skabt med henblik på at imødekomme besøgende fra både det professionelle og private marked. Alle kan finde inspiration under de enkelte produkter eller via projekter, der fører brugeren endnu længere ind i LYFA's vision om at formidle, hvad det gode lys er. Alt skal være hurtigt og nemt at tilgå – men du slipper aldrig for at få et strejf af inspiration med på vejen. Vi er ekstremt stolte af at have været med på den første del af LYFA's rejse.

Oplev sitet: Lyfa.dk

Kunde siden: 2020

Leveringer:

Custom design og udvikling af ny webshop og brandsite

Opsætning af indløsningsaftale samt betalingsgateway

Projektstyring

Klonshops

Fragt- og momsopsætning

Design

Det københavnske brandbureau, E-types, har designet LYFA's visuelle identitet. Det stringente og enkle design er skabt med en æstetisk appel, der afspejler brandets eksklusive og tidløse belysningsprodukter. Websitet er blevet skabt som et univers, der inviterer brugerne ind i en verden af eksklusive designs, med fokus på de fineste detaljer præsenteret gennem billeder, tegninger og videoer.

Forside

Fra første øjekast bliver brugerne præsenteret for LYFAs designstil. Det store hero-billede inspirerer og fremhæver de produkter, som de ønsker at fremhæve. Med en typografi, der nøje er udvalgt for at afspejle brandidentiteten, fremstår menuen tydeligt og er let at navigere i, hvilket gør det nemt for besøgende at udforske indholdet på sitet. - Ligeledes kan de tre klonshops tilgås fra menuen, hvilket tillader brugeren at skifte mellem lande, sprog og valuta med blot to klik.





Produktside

På produktsiden fanger og engagerer LYFA deres brugere, når de interagerer med websiden. De præsenterer de mange detaljer på en klar og overskuelig måde, så brugerne nemt kan få et overblik over produktet og dets detaljer. Gennem små bevægelser og detaljerede miljøbilleder skaber de et univers, som kan være med til at påvirke brugernes købsbeslutning.

Special pages

Rundt på sitet har vi specielt designede pages og sektioner, der adskiller sig fra de typiske sider, som findes i Shopify-temaet.

Gå på opdagelse på LYFA.com