store build

Når vi bygger online stores i Shopify, har vi faste rammer og fremgangsmåder, som vi tilsammen kalder Store Build. Vi bygger brand stores og multibrand stores på samme grundlag. Det kan være en online shop vi bygger fra scratch på platformen i forbindelse med et platformsskifte, eller også giver vi eksisterende online stores på Shopify et friskt pust med et redesign, der øger konverteringen.

Vores tilgang er agil, så vi bevæger os hurtigt frem i projektet, men vi tillader til gengæld, at vi sammen kan blive klogere undervejs og justere rammerne løbende. Derfor arbejder vi med projektplaner og estimater frem for alenlange, fikserede kravspecifikationer. Projektplanerne er modellerbare selv efter projektstart, og det er vores måde at sikre, at intet falder mellem stolene i et digitalt projekt, der kan synes komplekst og fremmed nok i forvejen for brands, der har travlt med at gøre det, de er bedst til. Derfor er vi uhyre bevidste om at styre projektet og guide dig sikkert igennem.

Hos os får alle vores samarbejdspartnere en dedikeret projektleder og forretningsudvikler som kontaktperson. Vi går op i at skabe et personligt samarbejde baseret på tillid, og vores størrelse sikrer, at du hverken kan forsvinde i mængden eller blive reduceret til et nummer i køen.

Faser i store build

Et store build består altid af fem faser:

Discover UX & UI Design - Udvikling af design & funktionalitet - Backend & tredjeparter - Launch

Discover

Alting starter med et kemimøde, hvor vi finder frem til, om vi er et match. Vi kortlægger, om vi kan gøre en forskel for jer der, hvor I er lige nu. Hvis ja, starter discover-fasen for alvor, hvor vi lærer jer bedre at kende: Hvor er brandet her og nu? Hvad drømmer du og I om på kort og længere sigt? Her definerer vi opgaven sammen. Så følger en projektplan og en økonomisk ramme. I opstarten kommer vi også omkring de mulige stopklodser, der kan komme, og vi belyser de større opgaver, der ligger hos brandet opgaver, som kan påvirke tidsplanen.

UX & UI Design

Brand-identitet der rækker ud over rampen og skærmenes flade fornemmelse. Den skal gennemsyre shoppen, så dine forhandlere og slutforbrugere ikke bare genkender brandet, men tilmed sidder måbende tilbage. Brandets identitet skal skinne igennem samtidigt med, at shoppen skal konvertere besøgende til salg, og netop denne balancegang har vores UX-designere skarpt fokus på. Designworkshop, hvor vi fortolker brandets brandguide og visuelle identitet i et digitalt univers. Ønsker til custom design kommer i et utal af former og størrelser, og one size passer bestemt ikke alle i den her sammenhæng. Et projektoverblik er altid unikt tilpasset det enkelte brands drømme og armbevægelser. Korrektur. 

kontakt os

Du kan kontakte os på hello@8kilo.dk eller udfyld nedestående formular og giv os lidt tid til at vende tilbage: