Kender du det? Jeres brand har én, to eller tre bestsellere eller helt ikoniske styles i jeres produktsortiment, som sælger sig selv, imens andre styles halter lidt efter. Typisk har de fleste kunder selv fundet vej til de populære kategorier, og mange af dem går til check out med kun én enkelt style herfra i kurven. Inspirér til opsalg Rigtig mange modebrands er stærkere på nogle kategorier end andre, særligt hvis de med tiden har udvidet kollektionen til at omfatte nye kategorier, efterhånden som de vokser sig større. Men det er helt oplagt at sælge mere til dem, der allerede har besluttet sig for at handle hos jer. Det er betydeligt lettere at præge dem, der er ved at købe ét item, end at finde og konvertere helt nye kunder. Danske Les Deux ville også gerne gøre lidt mere for denne kundetype. Brandet har altid haft deres baseball caps og t-shirts med det minimalistiske ‘II’-logo som nogle af deres stærkeste kategorier. De oplever ofte, at mange af deres kunder kun handler ét enkelt item - for eksempel fra én af de to populære kategorier. “Sådan styler du dit nye køb” Derfor ønskede de mere fokus på opsalg og en større gennemsnitlig indkøbskurv på shoppen, så vi skabte og implementerede et ‘Shop the Look’-univers, som kobler images og lookbook-billeder med salg. Her kan kunderne kan lade sig inspirere af lækre, stemningsfulde lookbook-billeder, hvor modellerne er stylet med hele outfits fra brandets kollektioner. Ved siden af billedet kan kunden se - og ikke mindst købe - de highlightede produkter, modellen bærer på billedet. Tag et nærmere kig og lad dig inspirere af Les Deux’ univers og mulighederne med Shop the Look-featuren.