Ganske få danske modedesignere kan fremvise et mere respektindgydende curriculum vitae end Tonsures skaber, Malte Flagstad. En af verdens mest anerkendte designskoler, Central Saint Martins i London, optog danskeren som 25-årig og gav ham uddannelsen, som også formede ikoner som Stella McCartney og Alexander McQueen samt vores egne Henrik Vibskov og Peter Jensen. Der blev holdt øje med Malte Flagstad. Blandt dem, der lå på lur, var det eksklusive modehus Martin Maison Margiela, som fik fløjet den nyudklækkede designer til Paris. Men de hyperhypede avantgardister kunne ikke holde på talentet, der vendte hjem til København og stiftede Tonsure. Første kollektion blev præsenteret i januar 2014. Motofumi “Poggy” Kogi, creative director hos japanske United Arrows and Sons, spottede potentialet og blev Tonsures første forhandler. Andre fulgte efter, og hypen om brandet blev ikke mindre, da bl.a. kronprinsesse Mary var med til at overrække Tonsure ”DANSK Design Talent – Magasin Prisen 2015”. Nu tager Tonsure hul på et nyt, spændende kapitel i naturlig forlængelse af brandets fascinerende udvikling med en ny Shopify online store. --- Design og udvikling af ny webshop Opsætning af Shopify-platform Integration til ERP (SPY) Opsætning af indløsningsaftale samt betalingsgateway Salgs- og leveringsbetingelser Opsætning af Google Analytics Integration af fragtmodul (Webshipper) Uddanne personale i brug af Shopify Fragt- og momsopsætning Projektstyring