Modevirksomheden NÜ Denmark ønskede en ny og mobiloptimeret webshop. Gejst Studio og 8Kilo blev sat på opgaven at designe og udvikle det nye site – og præsenterede en stærk og fremtidssikret løsning. NÜ Denmark ønskede at mobiloptimere deres eksisterende webshop og brandsite – først og fremmest for at imødekomme Googles nye algoritme, som belønner responsive websites/ webshops med en bedre søgeplacering. Et vigtigt krav til den nye løsning var, at webshoppen på sigt skulle fungere lokalt såvel som globalt, og derfor skulle den sprogversioneres og håndtere vejledende priser i fire forskellige valutaer. For at imødekomme dette blev der investeret i nye domæner og fire separate online-shops. I samarbejde med SPY oprettede vi en løsning, der kunne tilpasse design og indhold. Løsningen Frem for at opdatere NÜ Denmarks webshop (Drupal) og brandsite (WordPress) hver for sig anbefalede vi at forene de to sites på én samlet Shopify eCommerce-platform. Så undgår NÜ Denmark besværet med at vedligeholde to forskellige sider. Valget faldt på Shopify, da NÜ Denmarks ERP-hus, SPY, tilbyder gratis 1:1 integration med dem. Det giver online-shoppen direkte API-kobling med virksomhedens varelager, katalog, produkter, tekster og billeder – hvilket gør det særdeles nemt at administrere varebeholdningen og oprette produkter i shoppen. --- +175% omsætningsstigning på NÜ Denmarks online- shop i oktober 2015 sammenlignet med oktober 2014. Responsiv, global webshop Flere sprogversioner og vejledende udsalgspriser i fire valutaer Søgeordsoptimeret site på både dansk og engelsk Implementering på Shopify-platformen Projektstyring