Nü Denmark

NÜ Denmark er et dansk modebrand. Grundlagt i 1997 og kendt for sin feminine, rå stil, der er inspireret af den skandinaviske minimalisme med internationalt udsyn.

Siden NÜ Denmark i samarbejde med 8Kilo lancerede sin første Shopify webshop i 2015 har brandet opgraderet og finpudset sit site ad flere omgange. I efteråret 2022 erstattede vi dog sandpapiret med grovfilen. Resultatet blev et komplet nystøbt fundament, bygget på Shopify 2.0, som løfter NÜ Denmarks online blueprint med adskillelige højdemeter.

Som en del af opdateringen er der implementeret en intelligent AI opsalgsfunktion via Relewise, der anbefaler relaterede produkter til kunderne flere steder på sitet, ikke mindst i indkøbskurven. Dette øger ikke blot chancen for, at kunderne køber flere produkter, men skaber også en mere personlig og skræddersyet købsoplevelse. Relewises algoritmer sørger desuden for at vise de mest relevante produkter for den enkelte besøgende i kategorierne, mens søgefunktionen benytter predictive search, der øger sandsynligheden for, at kunderne finder, hvad de søger.

NÜ Denmark er ikke kun kendt for sine unikke og stilfulde designs, men også for sin dedikation til at producere tøj af høj kvalitet, der holder i mange år. De bruger kun de bedste materialer og har en bæredygtig tilgang til produktionen, hvilket også er en vigtig værdi for 8Kilo.

Oplev sitet: Nü-denmark.dk

Kunde siden: 2022

Leveringer:

Custom design og webudvikling

Shopify 2.0 opgradering

Relewise recommendations, filter og search

Pagespeed optimering

Automatiseret synkronisering mellem klonshops

Resultater

Ifht. samme periode året før steg konverteringsraten i første kvartal 2023 med:

  • 53% i Danmark
  • 42% i Norge
  • 35% på den internationale shop
  • 105% i Holland.

Design

NÜ Denmark har fået et gennemgribende redesign, der fokuserer på at vise produkterne på en endnu mere visuelt imponerende måde. Med et øget fokus på produktvideoer og shop the look-funktioner kan kunderne nu nemt inspireres til, hvordan tøjet kan kombineres og styles på forskellige måder.

NÜ Denmark ønskede at optimere sit eksisterende webshop og brandsite – bl.a. også for at imødekomme Googles nye algoritme, som belønner responsive websites/webshops med en bedre søgeplacering. Designet er blevet strømlinet, og brandets rå og feminine udtryk får lov at vise sig frem.

Produktoverblik

Et simpelt og funktionelt design. Overblikket er designet med tanke på, at billeder og videoer får mest mulig plads uden at larme. Med hover-effekten, skaber vi dynamik, og med “Quick Buy”-funktionen er der ikke langt fra inspiration til køb.


Filter & sortering

Med et sortiment på over 1000 varer er filteret afgørende for brugeroplevelsen. Sorteringen af produkterne styres af AI, som viser produkterne i personaliseret rækkefølge.

Produktside

Produktbilleder- og videoer får lov at dominere. Længere ned på siden har NÜ Denmark beriget produktsiden med shop the look-elementer, der inspirerer til sammensætninger med den aktuelle style.


Produktbillede

For at fremhæve produktet har vi valgt en lysegrå baggrund. Den lysegrå farve er et sikkert og tidsløst designvalg, som spiller godt sammen med hjemmesidens hvide baggrund.