ZOEY

Det danske modebrand, ZOEY, skaber mode i plusstørrelser ud fra devisen om, at alle kvinder skal kunne føle sig godt tilpas i flatterende og moderne tøj, der passer til kroppen uanset størrelse og former.

Vi har arbejdet sammen med ZOEY om et webdesign, der lader de inklusive og imødekommende værdier komme til udtryk, hvor du end befinder dig i deres digitale univers. Med relanceringen af zoey.dk i forsommeren 2023 har det visuelle udtryk fået et løft med ny font og farver, der understøtter de smukke produktbilleder i et nyt og moderne webdesign.

ZOEY producerer fantastisk content, der fremhæver pasform, kvalitet og print i inspirerende miljøer. For at bringe alt det gode indhold i spil, har vi blandt andet implementeret billeder i megamenuen, og på produktniveau er der implementeret videoindhold, hvor hver enkelt styke kan ses på model. I forbindelse med relanceringen er alle produkttitler, kategorier og menustrukturer blevet strømlinet, og Quickbuy på collections er prikken i’et i et inspirende og brugervenligt webdesign.

Oplev sitet: Zoey.dk

Kunde siden: 2023

Leveringer: Relancering af custom design og webudvikling

Nye tiltag ift. brugeroplevelsen og konverteringsoptimering

Pagespeed optimering

Klonshops

Projektstyring

Opsætning af digitalt katalog

Implementering af apps og moduler 

SEO Strategi - Søgemaskineoptimering

Opsætning af Klaviyo

Design

Den nye webshop præsenterer en elegant og sofistikeret designløsning, der er udviklet med fokus på brugervenlighed og de modne og modebevidste kvinder. Websitet har ændret sig fra det tidligere kontrastfuldte udtryk og hen imod et mere blødt og feminint design. Denne æstetik er opnået gennem en kombination af elegante layoutstrukturer, moderne farver, velafbalanceret typografi og nøje udvalgte grafiske elementer. Disse designelementer bidrager til en visuel appel, der afspejler ZOEYs unikke stil og brandidentitet.

Gennem tæt samarbejde er det lykkedes at skabe en imponerende webshop, der forener sofistikerede visuelle elementer med intuitiv og brugervenlig funktionalitet. Den tydelige navigation og velorganiserede menu gør det let for kunderne at finde specifikke typer af tøj eller udforske forskellige kollektioner. Derudover er søgefunktionen designet til at give præcise resultater baseret på produktnavne eller specifikke søgeord.

Alt i alt har det nye website forvandlet ZOEYs online tilstedeværelse og skabt en engagerende og tiltalende platform, der skiller sig ud i den konkurrenceprægede verden af online modehandel.

Video element

Videoerne på produktsiderne bruges til at berige brugeroplevelsen og give en mere dynamisk præsentation af produkterne. Ved at tilføje videoer får brugerne mulighed for at se produktet i bevægelse, hvilket hjælper dem med at få en bedre forståelse af dets egenskaber, kvalitet og funktioner. På sitet er videoen integreret i nærheden af produktbeskrivelserne og tilføjer en ekstra dimension til produktpræsentationen.At have videoer tilgængelige for ens produkter er en god ide, da det giver brugerne mulighed for at opleve produktet på en mere realistisk måde. Dette kan styrke deres tillid til produktet og forbedre deres samlede shoppingoplevelse og købsbeslutning.

Katalog

Denne integration af katalogfunktionen med Issuu giver ZOEY mulighed for at afspejle og styrke deres brandidentitet. Ved at tilbyde deres katalog får ZOEY mulighed for at præsentere deres sæsonsortimenter på en stilfuld og gennemtænkt måde, der er i tråd med deres brandæstetik. Gennem katalogfunktionen kan ZOEY forstærke deres brandoplevelse og skabe en mere engagerende shoppingoplevelse for brugerne.

Quicklinks

På kategorisiden er der en central sektion med Quick links, som fungerer som en vejledning for brugeren. Disse Quick links er strategisk placeret for at give brugeren nem adgang til vigtige områder af hjemmesiden og hjælpe dem med at navigere rundt. Dette skaber en intuitiv brugeroplevelse og minimerer den tid, der bruges på at søge eller klikke sig frem til specifikke sektioner eller funktioner.

Produktoversigt

Et designmæssigt valg blev truffet for at sikre en omhyggelig præsentation af produkterne med store billeder. Hvert produkt er nøje fremvist med høj kvalitet og detaljerede billeder, der fanger essensen og udtrykket på ​​hvert stykke tøj. Både billeder og titler er blevet opdateret for at integrere dem i brugeroplevelsen.