Bad & Design

10 års erfaring med indretninger af badeværelser fornægter sig ikke, og hos Bad & Design går smukt design hånd i hånd med solid ekspertise i specialiserede indretninger hvor alt - ned til den mindste detalje - er af højeste kvalitet.

Da Bad & Design i 2022 besluttede sig for at løfte webshoppen blev det startskuddet til en brandtransformation, hvor 8Kilo har assisteret med en helt ny visuel identitet, der kan rulles ud på tværs af salgs- og markedsføringskanaler. Det nye logo, den nye font og den nye farvepalette er naturligvis også udfoldet på Bad & Designs helt nye webshop, som er gået live i forsommeren 2023.

Uanset om du er på udkig efter et helt specielt design til dit badeværelse, eller om du søger inspiration og ekspertise, er webshoppen et skattekammer med mere end 35 kvalitetsbrands og flere tusinde varenumre, hvor du nemt finder, hvad du søger gennem megamenuen, filtret eller det dynamiske søgefelt.

Oplev sitet: Badogdesign.com

Kunde siden: 2023

Leveringer: Custom design og webudvikling

Opsætning af Shopify-platform

Uddannelse af personale i brug af Shopify

ProjektstyringImplementering af apps og moduler

Opsætning af indløsningsaftale samt betalingsgateway

SEO Strategi - Søgemaskineoptimering

Opsætning af Klaviyo

Opsætning af blog

Design

Bad & Design's nye webdesign præsenterer sig selv eksklusivt med et minimalistisk layout og en luksuriøs farvepalet, der kombinerer dæmpede neutrale og jordfarver med subtile accenter af guld og sølv fra billederne af de luksuriøse produkter. Indholdet på hjemmesiden er organiseret i sektioner, og hver sektion har et unikt design, der passer til indholdet.

Den nye visuelle identitet udstråler kvalitet og er sammen med den omhyggeligt udvalgte skrifttype, der er letlæselig og skaber passende kontrast mod baggrunden, sikrer god læsbarhed. Det visuelle hierarki og navigationen på sitet er intuitivt og designet til at guide brugeren gennem hjemmesiden.

Visuel identitet

I forbindelse med Bad & Designs rebranding og deres nye webdesign har 8Kilo bidraget til udviklingen af en helt ny visuel brandidentitet. Denne nye identitet omfatter et nyt logo, nye skrifttyper og en ny farvepalette. Logoet og identiteten er nu det centrale element, og farvepaletten er blevet omhyggeligt udvalgt for at afspejle brandets personlighed og appellere til målgruppen. Ligeledes spiller den nye typografien en vigtig rolle i at formidle brandets stemning og værdier.Resultatet er en vellykket ny visuel identitet, der vil få en betydelig indflydelse på deres brand. Denne nye identitet vil hjælpe Bad & Design med at skabe genkendelighed, opbygge tillid, differentiere sig på markedet og kommunikere brandets værdier og budskaber på en visuelt tiltalende måde på tværs af forskellige kanaler og berøringspunkter.

Dynamic app

Vi har integreret en dynamisk app, der tilføjer avancerede og interaktive funktioner til søgefeltet og filtreringen på webshoppen. Appen har en række fordele, herunder personaliserede anbefalinger, dynamisk produktfiltrering samt avanceret rapportering og analyse. Disse funktioner giver webshop-ejere mulighed for at træffe informerede beslutninger og optimere deres forretningsstrategier. Derudover bidrager disse funktioner til at forbedre brugeroplevelsen og dermed øge salget.


Filter

Vi har implementeret et omfattende filter, der er designet til at forbedre brugeroplevelsen ved at hjælpe brugerne med at foretage mere målrettede søgninger og finde det mest relevante indhold, der matcher deres specifikke præferencer og behov. Filteret er opdelt i forskellige kategorier, hvilket giver brugerne mulighed for nemt og effektivt at tilpasse og afgrænse deres søgning. Med over +1000 varenumre er det en værdifuld service at tilbyde brugerne filtreringsmuligheder, da det sparer dem tid, og frustrationer kan undgåes.