logo

Blog

Instagram kan styrke dit brand og øge dine salgstal

Hvis din online shop endnu ikke har taget springet ud i Instagrams mange shopping features, så er det altså nu, den skal sætte af. Her er rigtig meget godt at hente, og alle tal viser tydeligt, at Instagram er en fremragende branding- og salgsplatform.   Tal fra Shopify viser, at 80 procent af alle brugere på Instagram følger ét brand eller flere, og 60 procent af disse brugere har opdaget et nyt produkt eller en ny
Read More

Recap l Andet Shopify Meetup i Aarhus

  Onsdag d. 11. april inviterede vi til vores andet Shopify Meetup i Aarhus. Sammen med 50 forhandlere, udviklere og partnere hørte vi om nyheder fra Shopify selv, stærke integrationer og apps, persondataforordningen, og endelig tog vi et helt lavpraktisk kig på en best case-shop. Vores Partner Manager hos Shopify, Amanda Marochko, havde taget turen fra Amsterdam for at dele det sidste nye fra Shopifys lejr med os. D
Read More

Recap | Aarhus’ første Shopify Meetup

Onsdag d. 25. oktober var vi værter for en inspirerende formiddag for alle Shopify-interesserede. De 55 deltagere var en god blanding af forhandlere, udviklere, Shopify eksperter og partnere fra det meste af Jylland. Programmet omfattede digitale insights samt best practice shops og integrationer.   Hannu Vangsgaard, digital voksenven og forretningsudvikler, lagde ud med at give en håndfuld digitale råd til e-co
Read More

Løber af den gamle skole står bag nyskabende løbetøj

I krydsfeltet mellem mode og funktionalitet fortolker John Hansen løbetøj til kvalitetsbevidste brugere. Det internationale digitale mode- og livsstilsmagasin Highsnobiety fremhæver DOXA som et ‘brand to watch’, og nu står han på dørtærsklen til hele Skandinavien. DOXA er en fortælling om passion, livsstil og et holistisk mindset manifesteret i løbetøj. Vi har talt med vores kunde og manden bag DOXA, John Hansen, om
Read More